Terveellinen pannukakku

terveellinenpannukakku.resepti.proteiinipannari

Tekeekö mieli herkutella keskellä viikkoa, mutta et tiedä miten? Kerron sinulle salaisuuden. Nyt voit herkutella hyvällä omallatunnolla vaikka keskellä viikkoa näillä suussa sulavilla banaanipannukakuilla! Tämä maku täytyy kokea itse, niin herkullista se on ja lupaan, että herkkuja ei enää tee mieli näiden jälkeen. Ja mikä parasta – näissä pannukakuissa on ravintoarvot kohdillaan, joten niitä voi nauttia vaikkapa väli-tai iltapalana – ihan joka päivä!

Banaani pannukakut

2 annosta tai monta pientä pannukakkua

Tarvitset

2 kananmunaa

1 banaanin

1 rkl kanelia

lorauksen steviaa

kookosöljyä paistamiseen

 

Valmistus

Riko munat kulhoon tai tehosekoittimeen. Viipaloi joukkoon banaani. Sekoita joukkoon kaneli ja stevia. Lämmitä pannu keskilämmölle. Paista pannukakut hiljalleen kookosöljyssä. Pannu ei saa olla liian kuuma, etteivät pannarit pala. Sulata päälle marjoja tai lorauta päälle hunajaa.

Ihana herkku on valmis ja ei muuta kuin nauttimaan!

Näin ihania herkkuja voi syödä kaikissa valmennuksissamme. Olemme sitä mieltä, että elämäntapamuutos ei saa olla hampaiden kiristelyä. Jokaisessa ruokavaliossa on runsaasti vaihtoehtoja eri aterioille, joiden avulla voit soveltaa monipuolisesti erilaisia ruokia. Katso lisätietoja henkilökohtaisesta ruokavaliosta täältä.

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *